onsdag 8. september 2010

Fruktbar læring, vil jeg faktisk kalle dette...

Hei hei og takk for en fantastisk nydelig tur på Keiservarden i går! ;);) Og nydelig Is og kake på toppen.. Må si jeg ble imponert!! ;) Nå sitter jeg her for tredje kveld og sørger over pc en min som har krasjet helt.. men det verste av alt er bildene mine, som virker sporløst forsvunnet.. Hva gjør jeg nå?? Pc min ladet opp til noe dårlig, de siste ukene. Jeg følte det på meg.." something is about to happend" så bare smalt det helt og alle filene mine var borte. Mildt sagt veldig frustrerende og enn KRAFTIG lærepenge på at man burde lagre det på en annen lur plass.. Men jeg prøver fortsatt å finne de tilbake og om jeg ikke klarer det selv, tenkte jeg å ansette en med magiske hender som bare finner de.. Det eneste positive  i dette er at jeg har lært.. på den harde måten, må jeg si og at jeg må inn å sjekke forholdene på http://www.mpx.no/.. Mye som frister der!
Ha en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

Turid sa...

Huff. Hva er det for slags prøvelser vi blir utsatt for? Jeg fikk heldigvis start på min da jeg kom hjem i kveld. Og snarest skal jeg å kjøpe ekstern harddisk. Håper det ordner sog for deg og din maskin også. Thomas-lærer sa til meg at det gikk an å ta vare på harddisken på maskin og få tak i det som ligg der. Så det er håp. Men det er ikke alltid det går. Vi får håpe at det rekker med uttrykket: "det ordner seg for snille piker".. Lykke til

Anette sa...

Tusen takk Turid! ;) Vi har virkelig blitt satt på prøve her.. Utrolig godt at det ordnet seg for deg da! Frustrerende å miste slike ting! men, jeg tenker og at det er håp å finne igjen ved hjelp av harddisken. Jeg satser på det!!;) Gleder meg til å lære om å koble fra og sette sammen pc, det er jo utrolig kjekt å vite da;) Særlig når slike ting skjer.
Det ordner seg alltid for snille piker..hehe;)